12.9.16

velvet by Tine K home - fall 2016



I really like this time of the year when we can admire 
the latest collections of most brands and when 
there is so much news about upcoming interior trends

last week the color of year - Denim Drift - 
has been announced at the ColourFutures 2017 in London
and I think it's a beautiful tone to add as a soft eyecatching contrast 
 in a monochrome interior


I think one of most populair fabrics that I have seen
 these last few weeks is Velvet. 
Today I have admired the latest mood images by Tine K home
and I was really inspired by the cozy bohemian atmosphere
created by these dark velvets in combination with elegant simplicity and
 botanical living... very inviting don't you think so?

see more of these moods here and be inspired...


Wat is dit toch een geweldige tijd als je van interieur houdt... Ik kan steeds weer zo geinspireerd raken door de nieuwe collecties die door bijna alle woonmerken worden uitgebracht maar zeker ook door de mooie en creatieve stylingideeen die je ziet! Vorige week werd de nieuwe kleur van het jaar - Denim Drift - aangekondigd tijdens het ColourFutures 2017 evenement in Londen en ik vind het zelf echt een prachtige kleur om te combineren als zachte eyecatcher in een monochrome inrichting. Voor sommigen is het misschien een mooie aanleiding om de muren weer eens een metamorfose te geven en door anderen heel voorzichtig toegepast worden met wat mooie accessoires ;-) Ik ben benieuwd naar alle beelden die vast voorbij zullen komen!

Wat me verder opviel is de comeback van velours.... Ik kwam het de afgelopen weken al regelmatig tegen en toen ik vandaag de sfeervolle bohemian moodbeelden van Tine K home zag was ik verkocht! Mooie velours accessoires in donkere blauw- en grijstinten gecombineerd met veel groene planten in lichte elegante woon-kamers... 'zo mooi! Ik was al begonnen met het creeren van een herfsfeer in ons huis maar met wat velours erbij gaat dat zeker lukken!