30.10.16

Autumn hues





If you follow me on instagram you might have noticed that I have this
 huge crush on the beautiful autumn colors... Terra, toffee, beige, grey, browns... 
Perfect tones to create a warm atmosphere in our homes in my oppinion and 
also selected as "the" trendcolor of 2017. 

This morning I was inspired again by these hues when I saw
 the latest styling work of Pella Hedeby at Ikea Livet Hemma 
where she shares a mix of warm tones and materials in soft transitions
 combined with stylish classic and new Ikea accessories.
 Beautiful and simple as I love it so much...


Als je me op instagram volgt dan is het je misschien al opgevallen dat ik enorm geinspireerd ben door de mooie herfst kleuren... Terra, toffee, beige, grijs, bruin... Perfecte kleuren om een mooie warme sfeer in onze huizen te creeren en inmiddels ook uitgekozen door trendwatchatchers als één van "de" kleuren van 2017.

Vanmorgen werd ik opnieuw geïnspireerd door deze tinten toen ik het laatste stylingwerk van Pella Hedeby zag op de site van Ikea Livet Hemma en waar Pella een mix van warme tinten en materialen deelt gecombineerd met hippe klassieke-  en nieuwe Ikea accessoires.  Mooie eenvoud waar ik enorm van hou! Wat vinden jullie van de terracotta tinten? 

                                                                                                                                               photos: Ragnar Ómarsson